poniedziałek, 17 marca 2014

Where'd You Go?


W kategorii regularność pisania powinnam dostać nagrodę pocieszenia za ostatnie miejsce.

Dużo się u mnie dzieje, Powoli nawet wypełniam wnętrzności mojej szafy czymś sensownym, lecz nie mam czym robić dobrych zdjęć w plenerze. A nie chcąc wrzucać zdjęć poczynionych komórką, kończy się na tym, iż nie piszę nic. I tak moje postanowienie sobie pięknie wygasło w ciemnym kącie zapomnienia.

Postanowiłam więc na razie radzić sobie z samą komórką, bardziej skupiając się na treści wpisów.

Niedługo powinnam zrobić wielkie porządki biżuteryjne. Postaram się pożyczyć aparat brata i udokumentować posiadane ozdoby. Sama jestem ciekawa, ile zostawię, a ile zdecyduję się sprzedać.

Zestaw z dziś:



skirt - second hand stud bracelet - gift star bracelet - handmade sweater - mom's wardrobe shoes - Deichmann bag - Restyle.pl  necklace - made by me earring with chain - Lookah
 

 Eksperymentuję ostatnio z kolorami włosów i fryzurami. Królują głownie warkocze (duży wpływ książki "Igrzyska Śmierci", którą się zaczytuję w wolnych chwilach). Ostatnio udało mi się także zrobić warkocz inspirowany Elsą z "Frozen". 

Choć pogoda od kilku dni jest wyjątkowo przygnębiająca, zebrałam się w sobie i gruntownie posprzątałam pokój, wliczając małe przemeblowanie. Od razu jest inaczej, w pewnym sensie świeżo. Ale ja lubię częste zmiany w otoczeniu. Jedynie mój kot nie może się przez chwilę zorientować gdzie co się znajduje ;)


Potrzebuję więcej waniliowych świeczek. Albo olejek eteryczny o takim zapachu. Koniecznie.

5 komentarzy:

  1. Strasznie mi się ten zestaw podoba, wyglądasz w nim prześlicznie ;) taki różowy to i ja (zagorzała przeciwniczka tego koloru) chętnie bym na sobie nosiła. A wanilia to jak dla mnie jeden z najpiękniejszych zapachów na świecie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja także nie lubię różowego, ale ten jest taki pięknie pudrowo-lawendowy, serce mi skradł :D
      Dla mnie także wanilia ponad wszystko, mam z Avonu mgiełkę do ciała waniliową i kończą mi się świeczki :( Czas najwyższy wybrać się do Ikei po zapas.

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz plus pianie zachwytu na forum nad naszyjnikiem. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastel gotka rodem z tumblra ;)

    OdpowiedzUsuń